Α’ ΑΠΟΤΟΚΟΣ ΠΑΡΑΝΟΙΑΣ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΝΟΙΑ
<<. Μέσα σε
κάθε άνθρωπο υπάρχει ένας Άγγελος.
Μετανοημένος
και υποταγμένος στη Θεία βούληση
αγεται εις σωτηρία,
επαναστατημένος άγεται και
άγει την ανθρωπότητα στον όλεθρο. >>
Σημείωση: το παρόν άρθρο (Α’-Ε’), ασχολείται με την εκφραζόμενη,
με κάθε τρόπο, κυβερνητική αισιοδοξία, για φώς στο τούνελ. Όμως με την μορφή
προτάσεων- αξιωμάτων (έχουν αναλυθεί σε προηγούμενα άρθρα), θα διέλθουμε από
όλα τα αναγκαία, για να καταδείξουμε ότι τα συμβαίνοντα στον κόσμο μας και
κυρίως στην Ε.Ε., αποτελούν προϊόν
παράνοιας, αντιστροφής της λογικής, βιασμό της περί ιδεών και πραγμάτων, κοινής
αντίληψης.
Θα προχωρήσουμε πέρα από την οικονομική
ανάλυση, γιατί πιστεύουμε ότι τα αίτια της οικονομικής κρίσης είναι πέραν από
τα ανθρώπινα, είναι η απόκτηση ιδεολογίας από
την ανηθικότητα και τους μισάνθρωπους. Πιστεύουμε ότι και να πούμε,
λογικό ή λαϊκίστικο, αφήνει εντελώς αδιάφορους τους εξουσιαστές των λαών.
Πιστεύουμε ότι απέναντι μας δεν υπάρχουν άνθρωποι, υπάρχουν ανθρωποειδή.
Ιλαροτραγικό: Έχουμε πριν από αρκετό χρόνο επισημάνει ότι. ‘’ Στην
Ελλάδα των μνημονίων, έχουν από πολλού και κατά πολύ, ξεπεραστεί ο εφιάλτης των
Μηδικών πολέμων και η γελοιότητα’’. Προσφέρεται πλέον αφειδώς γέλιο. Για αυτό
ας γελάσουμε, για να μην τρελαθούμε με τα καμώματα των διεθνών εξουσιαστών και
των υποτακτικών τους. Ας γελάσουμε με τα καμώματα του εμβολόχειρα, του
δεικτοδάκτυλου, του κλαψούρη, του Αννανιστή, του σκεπαρνοκέφαλου και όλων των
άλλων της Ευρωπαϊκής σκηνής, που με τα έργα τους σκορπούν θάνατο, και με τον
λόγο τους προσφέρουν άφθονο γέλιο.
Γελάτε και με τις αποφάσεις τους,
από γελοίους, γελοία εκπορεύονται. Αφήστε τους να λένε, να λένε, όλο να λένε.
Μην τρομοκρατούμεθα, μην εξαπατούμαστε, μόνον γελοία ανθρωποειδή όντα πιστεύουν ότι έχουν δικαίωμα
να σκοτώνουν ανθρώπους με αναίμακτο θάνατο, την πείνα, την απόγνωση, την
αναξιοπρέπεια και δυστυχώς πάνω στη γη υπάρχουν άνθρωποι και ανθρωποειδή και η
διάκριση πολύ δύσκολη είναι.
Γελάτε με τα κοράκια της διεθνούς
σκηνής (Κόρακας, Κορακιού μάτι δεν βγάζει), που αφειδώς προσφέρουν την στήριξη
τους, στους εσωτερικούς καταχραστές της λαϊκής ανοχής, και τους παροτρύνουν με
την επωδό ‘’πάτε καλά, πάτε καλά, πιάστετα όλα, αντέχουν ακόμα, γονατίστε τους,
αναγκάστε τους να προσκυνήσουν’’. Πάρτε την εκδίκηση σας, άδοντας την ευχή
της Κουλλίνας
·
Πιάστετα ούλα τζιε ας γινούν τα σιέρκα σας κοζάβλι…..
·
Όμως η ώρα εν κοντά τζιε τούτου συλλοούμε,
·
Πως δεν υπάρχει κόλαση να σας δεχτεί, θαρκούμε.
Παράνοια: Διά σειράς λογικών συνειρμών, ο
άνθρωπος καταλήγει σε λογικό συμπέρασμα το οποίο θεωρεί ορθό, δηλαδή αλάνθαστο.
Το συμπέρασμα είναι αντικειμενικά ορθό, ΑΝ η αφετηρία της σκέψης είναι ορθή ( η λεγόμενη βασική
υπόθεση) και ΑΝ η λογική ανάπτυξη, ο ειρμός της σκέψης δεν
παρουσιάζει κενά, ΑΝ δεν
διασπάστηκαν οι κρίκοι της λογικής αλυσίδας.. Στην ανάπτυξη του λογικού ειρμού,
συμβάλουν σημαντικά τα μαθηματικά, η λεγόμενη μαθηματική ανάπτυξη, δια της
οποίας αποτρέπονται τα λογικά κενά.
Τα μαθηματικά στερούνται της
ευελιξίας του ΝΟΥ και σε πολυσύνθετες σκέψεις, περιορίζεται σημαντικά η
χρησιμότητα τους. Η μηχανογράφηση βοηθά σημαντικά στην λογική ανάπτυξη, η
υποταγή όμως του ανθρώπινου ΝΟΥ σε αυτή, έχει καταστρεπτικά επί των ανθρώπων
αποτελέσματα. Σε κάθε περίπτωση η ικανότητα λογικής ανάπτυξης έχει βελτιωθεί,
αυτό όμως σε καμιά περίπτωση δεν υποδηλώνει και μείωση του ανθρώπινου λάθους,
το οποίο κατά βάση έχει τις ρίζες του στην αφετηρία της σκέψης, στην ΒΑΣΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ.
Η βασική υπόθεση, θεωρείται από τον
άνθρωπο το απόλυτα ορθό, από το οποίο προσδιορίζεται η ορθότητα των ενεργειών,
των αποφάσεων και του πιστεύω τoυ. Αυτό υποδηλώνει ότι οι άνθρωποι ζούμε στον κόσμο της
σχετικότητας και ότι για να προσδιοριστούμε μέσα στο γίγνεσθαι, πρέπει να
αναζητήσουμε και να συνενωθούμε με το απόλυτο, το είναι, το υπάρχων, το
Υπέρτατο ΟΝ, τον Υπέρτατο Νου, τον ΘΕΟ.
Συνάγεται από αυτά ότι η
αφετηρία κάθε ανθρώπινου ΑΓΑΘΟΥ
λογικού συμπεράσματος, είναι η ίδια η ουσία του Δημιουργού. Κατά ταύτα, λογικό
είναι το συμπέρασμα, όταν αποβλέπει στην πνευματική, κυρίως, ευδαιμονία του
ανθρώπου, όταν αποβλέπει στο καλό της ανθρωπότητας σαν συνόλου και σαν
υποστάσεων.
Ο
φύση Αγαθός, έπλασε πνευματικά όντα με ελευθερία βούλησης, και το όνομα
Του αποτέλεσε την πέτρα σκανδαλισμού τους. Θέλησαν να γίνουν θεοί και εξέπεσαν,
και εξοβελίστηκαν. Δια των ανθρώπων ο Αγαθός, ανακαινίζει πνεύματα, διαλύει το
κράτος του Εωσφόρου και διά του Θειου Λόγου, η Σωτήρια πρόσκληση, η πρόσκληση
της αγάπης και της χάριτος.
Ο Εωσφόρος, ο επιλεγόμενος και
σατανάς, βλέποντας το κράτος του να διαλύεται, λυσσομανά κατά των ανθρώπων, και
μετά μανίας επιδιώκει την εξόντωση τους,
ελπίζοντας έτσι να περισώσει το κράτος του. Τούτο για εμάς είναι παράνοια, για τον ίδιο όμως και τους
οπαδούς του είναι λογική, ΛΟΓΙΚΗ ΕΚΠΕΦΡΑΣΜΈΝΗ ΔΙΑ ΣΤΌΜΑΤΟΣ ΑΝΡΏΠΩΝ ΚΑΙ
ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΈΝΗ ΔΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. Μέσα σε κάθε άνθρωπο υπάρχει ένας
Άγγελος. Μετανοημένος και υποταγμένος στη Θεία βούληση άγεται εις σωτηρία, επαναστατημένος άγεται και άγει την
ανθρωπότητα στον όλεθρο.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ, διά των ανθρώπων ο Αγαθός ανακαινίζει πνευματικά
όντα και διαλύει το κράτος του Εωσφόρου. Διά του θανάτου του ανθρώπου, ο
Εωσφόρος μάχεται και πασχίζει να περισώσει το κράτος του. Και ενταύθα η λογική
και η παράνοια.
1: Λογικό είναι ότι έχει αφετηρία
την Θεία ουσία, και αποβλέπει στην
ανθρώπινη ευδαιμονία, σαν ουσίας και σαν υπόστασης.
2: Παράνοια είναι ότι έχει
αφετηρία, την διατήρηση του κράτους του Εωσφόρου, και αποβλέπει στον αφανισμό
του ανθρώπου.
3: Ότι είναι λογικό για τους μεν,
είναι παράνοια για τους δε. Για εμάς η ασκούμενη πολιτική αποτελεί παράνοια,
γιατί αφετηρία της λογικής μας είναι η ουσία του αγαθού, και δείκτης ορθότητας
των λογικών μας συνειρμών είναι το όφελος του ανθρώπου. Για τα ανθρωποειδή,
τους κρατιστές, τους εξουσιαστές, τους καταχραστές τους απατεώνες, όλα αυτά είναι παράνοια, γιατί οδηγούν στην
κατεδάφιση του δικού τους κράτους.
4: Τολμήσαμε να διέλθουμε μέσα από
το Υπερφυσικό, μέσα από έννοιες που απαιτούν εκατοντάδες σελίδες ανάπτυξης για
να κατανοηθούν. Τολμήσαμε να διασπάσουμε το φράγμα μεταξύ φυσικού και
υπερφυσικού, να αναδείξουμε το ενιαίο της ύπαρξης των λογικών όντων μέσα στο
γίγνεσθαι και να καταδείξουμε ότι ο εχθρός είναι ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΑΝΙΚΗΤΟΣ. Ο άνθρωπος δύναται
να ευδαιμονίσει ΑΝ,
4.1: Κατανοήσει την θέση του μέσα
στο γίγνεσθαι και υποταχθεί στη θέληση του Πλάστη.
4.2: Αν συνειδητοποιημένος
αγωνίζεται για τα δικαιώματα του, που αποτελούν Θεία δώρα και είναι
αδιαπραγμάτευτα. Ραθυμία, νωχελικότητα, υποταγή στο …πεπρωμένο, ραγιαδισμός,
αλλοτρίωση της ελευθερίας της βούλησης, αποτελούν έννοιες παντελώς ξένες με την
ουσία ύπαρξης του ανθρώπου.
4.3: Συνεπείς με τα προλεχθέντα,
υποστηρίζουμε, κατά τρόπο απόλυτο, το ενιαίο και αδιαίρετο, της ανθρώπινης φύσης. Προτάσεις όπως, ‘’τη δουλειά έχουν τα
θρησκευτικά, φιλοσοφικά, καλλιτεχνικά, αθλητικά, πολιτικά, κλπ με τα
οικονομικά’’ αποτελούν για μας λογική αυθαιρεσία. Η όποια βούληση του ανθρώπου, σχηματίζεται από
ολόκληρο το είναι του και όχι από κάποιο μέρος του.
4.4: Σημαντικότατο, ΑΓΑΠΗ προς τον συνάνθρωπο,
ανεξάρτητα γλώσσας, θρησκείας, χρώματος, εθνότητας. Είναι υιός του ΕΝΟΣ ΘΕΟΥ
και αδελφός μας.
4.5: Ας μην πιστέψουμε ποτέ ότι ο
Θεός κυβερνά τον κόσμο με εκπροσώπους. Ας μην πιστέψουμε ποτέ ότι ο Θεός
συγκατοικεί με ανθρώπους, Ας μην πιστέψουμε ποτέ ότι ο Θεός εξουσιοδοτεί
ανθρώπους να σκοτώνουν ανθρώπους, να ασεβούν προς την φύση και να καταστρέφουν
ότι οι ίδιοι δεν μπορούν να φτιάξουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου