Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

ΠΕΡΙ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ


                         ΠΕΡΙ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ:

 

ΓΕΝΙΚΑ:  Σχεδόν πάντοτε συνδέεται με το προσδοκώμενο, και κατά συνέπεια δια της ελπίδας, εκφράζεται προσδοκία. Συνδέει το παρόν με μελλοντικό γεγονός, του οποίου η έλευση χαρακτηρίζεται από  αβεβαιότητα, ή είναι απλά πιθανό. Άρα η ελπίδα, συνήθως, συνδέεται με το τυχαίο ή άλλως την τύχη και αποτελεί μια απλή ευχή, η οποία απευθύνεται στη θεότητα της τύχης.

Το τυχαίο προσδιορίζεται από άγνωστο αριθμό και αγνώστου βαρύτητας παραγόντων, τους οποίους οι άνθρωποι δεν τους γνωρίζουμε, και απλά με κάποια πιθανότητα προσδοκούμε, ελπίζουμε. Η τεχνολογική πρόοδος, αύξησε την γνώση, και περιόρισε το τυχαίο, και την ελπίδα που συνδέεται με αυτό, η οποία όμως εξακολουθεί να καταδυναστεύει την ζωή όλων μας. Αυτή είναι η   ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ, που σπάνια οδηγεί στην πραγματοποίηση του προσδοκώμενου και κατά κανόνα ακολουθείται από την ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ.

Από την ελπίδα της τύχης, σαφώς διαφοροποιείται η ΒΑΣΙΜΗ ΕΛΠΙΔΑ.  Η βάσιμη ελπίδα περιγράφεται από την πρόταση, ‘’Προσπάθησα, αγωνίστηκα και ελπίζω να…’’ Έσπειρα και βάσιμα περιμένω να θερίσω, γεγονός που με  μεγάλη πιθανότητα θα πραγματοποιηθεί. Η υλοποίηση της βάσιμης ελπίδας, εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό από εμάς τους ίδιους, ή από κάποιες ενέργειες και σε ένα μικρό μόνο βαθμό εξαρτάται από αστάθμητους παράγοντες. Η υλοποίηση της ελπίδας της τύχης εξαρτάται αποκλειστικά από αστάθμητους παράγοντες.

Η βάσιμη ελπίδα έχει τις ρίζες της στον αγώνα, την προσπάθεια, τον μόχθο, το βάσανο. Η ελπίδα της τύχης έχει τις ρίζες της στην οκνηρία, στην ψευδαίσθηση, στην ανικανότητα, στην αμάθεια,  στον ραγιαδισμό. Είναι το προϊόν με το οποίο εκτρέφονται οι σκλάβοι, και αυτοί που αρέσκονται να τους εξαπατούν, για να έχουν άλλοθι απέναντι στον ίδιο τους τον εαυτόν. Βαθύτερη εξέταση του θέματος, οδηγεί στην διάκριση μεταξύ επίκτητης και φύσει ελπίδας.

ΦΥΣΕΙ ΕΛΠΙΔΑ:  Προηγείται η προσπάθεια και έπεται, της ελπίδας, το προσδοκώμενο, που συνδέεται με Θεία υπόσχεση, και θεωρείται ΒΕΒΑΙΟ. Η ελπίδα αυτή είναι ΦΥΣΕΙ, γιατί δεν επιδέχεται αναίρεση από καμιά ανθρώπινη δύναμη. Ελπίζει ο άνθρωπος. ΤΙ ΕΣΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ; ΤΙ ΕΣΤΙ ΑΛΗΘΕΙΑ;

Αλήθεια είναι ότι υπάρχει, δηλαδή ενεστώτας διαρκής. Το ανθρώπινο όμως σώμα υπόκειται νομοτελειακά σε φθορά και διαφθορά και άρα δεν αποτελεί αλήθεια, δηλαδή υπαρξιακά δεν υπάρχει αυτοτελώς. Μέσα στον απέραντο κόσμο, την στιγμιαία ύπαρξη του την οφείλει στον άυλο άνθρωπο, στον αιώνιο άνθρωπο, στην ψυχή. Άρα ο άνθρωπος είναι διπλή φύσει και η ελπίδα αναφέρεται αποκλειστικά στην πνευματική φύσει του ανθρώπου, την ψυχή, που υπαρξιακά υπάρχει.

Ελπίζει ο άνθρωπος ότι με ΒΙΟ ΑΓΑΘΟ,  θα σώσει τον αιώνιο εαυτό του. Αυτήν την ελπίδα κανείς δεν μπορεί να την αφαιρέσει από τον άνθρωπο, και υπάρχει μέχρι την ύστατη στιγμή που πεθαίνει το σώμα. Αυτή είναι η ελπίδα που πεθαίνει τελευταία. Το σώμα σαν κατοικία της ψυχής, νομοτελειακά καταρρέει, και με την κατάρρευση του, η ψυχή απελευθερωμένη άγεται σε άλλες διαστάσεις, ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΩΤΗΡΙΕΣ. Αλλοίμονο στη ψυχή που δραπετεύει, σκοτώνοντας το ίδιο της το σώμα. Πάραυτα συλλαμβάνεται και εγκλείεται σε σώμα υψίστης ασφαλείας.

   Αυτήν την αληθινή, την φύσει ελπίδα, οι άνθρωποι που γνωρίζουμε, ή κατά βάσει διαισθανόμαστε το είναι μας, δεν πρέπει ποτέ να την χάσουμε Δεν πρέπει ποτέ να βυθιζόμαστε, κατά την διάρκεια του γήινου βίου σε απελπισία, γιατί τότε αναιρούμε τον ίδιο μας τον εαυτόν.

Δεν πρέπει να παραμελούμε το σώμα, γιατί μέσα σε αυτό εκτρέφεται και μορφοποιείται ο αιώνιος άνθρωπος, η ψυχή. Η βασική ελπίδα, όπως και η φύσει ελπίδα, προϋποθέτουν αγώνα, προσπάθεια, και κατά τούτο ομοιάζουν. Η φύσει ελπίδα αναφέρεται στον μετά θάνατο αιώνιο άνθρωπο. Η βασική ελπίδα αναφέρεται στην προσπάθεια συντήρησης του σώματος, που είναι η κατοικία της ψυχής και άρα απόλυτα χρειαζούμενη, και άρα πεθαίνει μαζί με το σώμα..

ΕΠΙΚΤΗΤΗ ΕΛΠΙΔΑ: Περιλαμβάνει την βασική ελπίδα και την ελπίδα της τύχης. Και οι δύο δύνανται να αποκτηθούν από τον άνθρωπο και άρα μπορούν και να καλλιεργηθούν και να αποτελέσουν αντικείμενο επικερδούς εμπορίου. Το εμπόριο της ελπίδας, όπως και το εμπόριο του φόβου, αποτελούν σήμερα χρήσιμα μέσα άσκησης της κυβερνητικής εξουσίας.

Προηγείται το εμπόριο του φόβου, της τρομοκρατίας. Η επιστροφή στη δραχμή π.χ., θα μειώσει το βιοτικό μας επίπεδο κατά 50,0%, βομβαρδίζου με όλα τα ΜΜΕ , με όλη την ΠΑΥΛΟΦΙΑ προπαγάνδα, τους πολίτες. Για αυτό ‘’ΕΥΡΩ ΠΑΣΑ ΘΥΣΙΑ’’. Και οι πολίτες δείχνου να Συναινούν. Μετά τον φόβο τα μέτρα. Τα ΜΜΕ, όλα ταυτόχρονα, ψέλνου την ωδή,

                                                                                                                                 ΜΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΤΟΥΤΑ ΜΟΝΑΧΑ ΚΑΙ ΚΑΝΙ .

Πριν οι πολίτες προλάβουν να συνειδητοποιήσουν ότι με τα νέα μέτρα τους αφαιρούν, άλλους το 40%, άλλους το 50% και άλλους ολόκληρο το εισόδημα τους και τους αφήνου και άστεγους, ακολουθεί από τα ΜΜΕ, τούτη η νέα ωδή.

ΕΡΧΕΤΑΙ, ΕΡΧΕΤΑΙ, Η ΑΝAΠΤΥΞΗ, ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΈΡΧΕΤΑΙ.

τι να κάνουν οι πολίτες, επτά μήνες είναι, μονολογούν, ας κάνουμε υπομονή. Μια Ελλάδα την Έχουμε. Περνάνε οι επτά μήνες, και τότε εμφανίζεται η ΤΡΟΪΚΑ με την επωδό,

‘’ΛΑΘΟΣ, ΚΑΝΑΜΕ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ’’

Από κοντά τα Μέσα Μαζικής Παραπληροφόρησης, στο διαπασών ωρυόμενα φωνάζουν,

 ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΣΟΥΜΕ;

Αυτή είναι η ελπίδα της τύχης που βολεύει τους σκλάβους και τους ράθυμους και που ανενόχλητα σκοτώνει την Ελλάδα, τους απανταχού Έλληνες όποια γλώσσα και να μιλούν, όποιο Θεό και να πιστεύουν, η ελπίδα που σκοτώνει τον απανταχού άνθρωπο.

Από πολύ γρήγορα επισημάναμε ότι στο σήμερα ο άνθρωπος υφίσταται έναν προ αιώνων καλοσχεδιασμένο και άριστα εφαρμοζόμενο, ανελέητο εξοντωτικό οικονομικό πόλεμο, που οδηγεί στη σκλαβιά και την μαζική εξόντωση ανθρώπων. ΓΙΑΤΙ; Αυτοί ξέρουν. Θέλεις και εσύ και εγώ και όλοι μας να ξέρουμε, γιατί οι λίγοι, οι επονομαζόμενοι και εκλεκτοί, σκοτώνουν, εκδικούμενοι!!!, τους πολλούς;

Αν γνωρίζαμε, αυτός που ζει μέσα μας, από πού ήλθε και γιατί ήλθε, τότε θα μπορούσαμε, ενδεχομένως, να καταλάβουμε το μεγάλο γιατί. Αν άφηναν το Ελληνικό πνεύμα, μέσα από αιρέσεις, να μελετήσει και να αποκαλύψει τα αίτια ύπαρξης του ανθρώπου, τότε θα είχαμε την βάσει κατανόησης των ενεργειών των  μισάνθρωπων.

Αποτέλεσμα ΘΕΙΑΣ  ενέργειας Δικαιοσύνης, Σωφρονισμού, Ανακαίνισης της πνευματικής μας φύσης, είναι ο άνθρωπος. Χωρίς της μνήμες του παρελθόντος, ο άνθρωπος καλείται, Ζων, δια της αγάπης να κερδίσει την αγαθότητα, και δια της συγκρίσεως, να αποβάλει το παλαιό και να  κερδίσει το νέο, την μεταμέλεια και την σωτηρία . Νους, πνευματικότητα, αγώνας, κόπος και μόχθος πολλής και ελευθερία βούλησης  είναι τα προαπαιτούμενα, για να έχουμε το δικαίωμα να ελπίζουμε στο σωτήριο. Μπορούμε να ελπίζουμε βάσιμα αν αποβάλουμε την ραθυμία και με μαζικούς αγώνες, ακυρώσουμε σατανικούς σχεδιασμούς. Αν με σκληρούς ατομικούς αγώνες κατανικήσουμε τα πάθη μας, αντιλαμβανόμενοι ότι άνθρωπος είναι το σύνολο του εαυτού μας, και όχι μόνο το στομάχι  και το γεννητικά μας όργανα. Πλείστοι όσοι, τα μετατρέψαμε αποκλειστικά σε όργανα ηδονής, και εν τη απληστία μας, φροντίσαμε και να τα εμπλουτίσουμε, με ανθρωποκτόνες ενέργειες μας.  

            ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ  ΑΝ.

  

    

 

  

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: