Τετάρτη 26 Απριλίου 2023

 




ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ


Ο πόλεμος της Ουκρανίας υπέταξε την Ευρώπη στις ΗΠΑ, και στις πολιτικές  ιδεοληψίες της, και φανέρωσε τις αδυναμίες της, κυριότερη από τις οποίες είναι η ΑΠΛΗΣΤΙΑ των ισχυρών χωρών του Βορρά.

          Η Ευρώπη ήδη ζει τις συνέπειες των επιλογών της, και εάν οι κυβερνήσεις των χωρών μελών εξακολουθήσουν να ζουν μέσα στην ουτοπία των επιλογών τους, και να αντιστρατεύονται τα συμφέροντα των Ευρωπαϊκών λαών  τότε πολύ σύντομα οι συνέπειες θα είναι τραγικές και θα απειλήσουν την ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΗΣ (Ε.Ε.).

          Ασφαλώς πρώτο μεγάλο πρόβλημα θα είναι η νομισματική σταθερότητα, γεγονός που ήδη ταλανίζει την ΕΥΡΩΠΗ.

Στο όνομα του ΥΨΙΣΤΟΥ ΘΕΟΥ. Είναι λογική συμπεριφορά, Η ΠΛΗΡΩΣ ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ, από εισαγωγές τροφίμων και καυσίμων, να προσδοκά ότι θα επικρατήσει έναντι της ΡΩΣΙΑΣ, που είναι ο πρώτος παγκοσμίως παραγωγός των προϊόντων αυτών;  

Είναι λογική συμπεριφορά να ελπίζουν ότι η Ρωσία, πρώτη διεθνώς πυρηνική δύναμης, θα ανεχθεί ήττα από την Ουκρανία;  

         

Αναδημοσίευση:

Δημοσιεύτηκε στο axentrika25 , το 2011.

Λαοί χωρίς μνήμη είναι καταδικασμένοι σε αφανισμό. Όλοι οι λαοί του κόσμου, ας παραδειγματιστούν από την σύγχρονη Ελληνική τραγωδία.

ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΗΡΧΕ ΛΥΣΗΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ,

ΑΛΛΑ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΘΕΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.



ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΠΛΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ (ΕΥΡΩ-ΔΡΑΧΜΗΣ)



 

ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ;



Από τις αρχές του 2010, αναλύουμε-διαπιστώνουμε–συμπεραίνουμε- προβλέπουμε –εισηγούμεθα. Δεν προσδοκούμε, γιατί γνωρίζουμε ότι οι πολιτικοί μας, αρνούνται να σκεφθούν, ίσως γιατί δεν μπορούν να σκεφθούν. Ήταν το 1979 όταν στο διάλειμμα των εργασιών μιας επιτροπής στης Βρυξέλλες κάποιος φίλος Αυστριακός ερώτησε.  Καλά, δεν υπάρχει ΕΝΑΣ Έλληνας πολιτικός να διεκδικήσει τα συμφέροντα της χώρας του;; ΑΚΟΜΗ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ, στην πραγματικότητα όμως ‘’γράφω για να γράφω’’.



ΤΟ ΕΥΡΩ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΘΝΗΣΙΓΕΝΕΣ:



Με την συνθήκη του MAASTRIXT οι ισχυροί της Ευρώπης επέβαλαν και οι αδύναμοι αποδέχθηκαν, νομισματικούς και δημοσιονομικούς κανόνες που νομοτελειακά οδηγούν στην οικονομική καταστροφή ,των αδυνάμων και κυρίως των οικονομιών με ανοργάνωτο σύστημα εμπορικών τραπεζών και έμμεσα ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΏΝ της Ευρωζώνης. Ειδικότερα.

1:Απαγόρευσαν στην ΕΚΤ την αγορά κρατικών ομολόγων στην ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ αγορά, με αποτέλεσμα ολόκληρη η υπεραξία που συνεπάγεται το εκδοτικό προνόμιο να διανέμεται δωρεά στο εμπορικό τραπεζικό σύστημα και διά αυτού στις οικονομίες με το καλύτερα οργανωμένο τραπεζικό σύστημα. Έτσι το πολυεθνικό σύστημα εμπορικών τραπεζών κατέστη παντοδύναμο με δανειακές απαιτήσεις έναντι των χωρών της ευρωζώνης, 14 000 δις ευρώ. Καμιά χώρα σήμερα, δεν μπορεί να αντισταθεί στις εντολές των αγορών χωρίς να κινδυνεύει να πτωχεύσει και καμιά χώρα δεν μπορεί να έχει ανεξάρτητο τραπεζικό σύστημα. 2:Υιοθετήθηκαν νομισματικοί κανόνες που επιτρέπου στις εμπορικές τράπεζες να εκδίδουν τραπεζικό χρήμα, σε αναλογία 92%-- 8%έναντι του νομίσματος (ευρώ). Έτσι η ρευστότητα στην Ευρωζώνη ελέγχεται από τις εμπορικές τράπεζες, η δε ΕΚΤ απλά ενισχύει την δραστηριότητα τους.

3: Για την ενεργοποίηση των δημοσιονομικών κανόνων, προσμετράτε ΜΟΝΟ το κρατικό χρέος, με στόχο να παρεμποδιστεί η μεταφορά αγοραστικής δύναμης, μεταξύ των χωρών μελών, μέσα από τα κρατικά ελλείμματα. Το ίδιο αποτέλεσμα επί της οικονομίας, έχει ολόκληρο το εξωτερικό χρέος των χωρών της ευρωζώνης. Έτσι η Ελλάδα με 390 δις ακαθάριστο εξωτερικό χρέος, είναι υπέρ-χρεωμένη. Όμως είναι εύρωστες οι οικονομίες της Γερμανίας με χρέος 3770 δις, της Γαλλίας με 3670, της Ολλανδίας με 1736 δις κλπ.Είναι φανερό ότι μέσα από το τραπεζικό σύστημα μεταφέρονται τεράστια ποσά αγοραστικής δύναμης από της χώρες του Νότου προς τις χώρες του Βορρά.Επιβεβαίωση των ισχυρισμών μας αποτελεί και το γεγονός ότι , κάθε 100 μονάδες παραγωγής στην Ευρωζώνη, κατά μέσο όρο, χρηματοδοτούνται με 144,8 ευρώ, και στην Ελλάδα, με απόλυτη την ευθύνη της τράπεζας της Ελλάδος, με 115,6 ευρώ. Η Ελληνική οικονομία υπό-χρηματοδοτείται κατά 67,1 δις ευρώ.

4: Οι χώρες του Βορρά και οι πολίτες των χωρών αυτών, σήμερα ευημερούν σε βάρος του Νότου, ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ. Στην πραγματικότητα ενεργούν, ΑΝΤΙ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ, οι οποίες αργά ή γρήγορα θα διεκδικήσουν τα ….δικαιώματα τους.



ΠΟΛΥΧΡΗΜΑΤΗ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ:


Περισσότερο από κάθε άλλη περίοδο, η διεθνής κοινωνία είναι σήμερα πολυχρήματη . Οι πολίτες όλων των χωρών του κόσμου ,έχουν την δυνατότητα να δια-κρατούν τις αποταμιεύσεις τους σε καταθέσεις σε όποιο νόμισμα επιθυμούν, και έτσι να δανείζουν…. αφιλοκερδώς τις χώρες με ισχυρά νομίσματα, όπως είναι π.χ. το δολάριο. Η βασικότερη δηλαδή λειτουργία του χρήματος, που είναι η δια-κράτηση αποταμιεύσεων με την μορφή τραπεζικών καταθέσεων, είναι ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ. Τα εθνικά νομίσματα, με διακριτό χαρακτηριστικό την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ αποδοχή τους στις συναλλαγές, επιτελούν κυρίως την λειτουργία διευκόλυνσης των συναλλαγών. Το εκδοτικό προνόμιο συνεπάγεται την δημιουργία οικονομικής υπεραξίας, που ισούται με το ποσό αύξησης της κυκλοφορίας του χρήματος, σαν συνέπεια της αύξησης του ΑΕΠ, χωρίς αυξητικές επιδράσεις πάνω στις τιμές. Οι ΗΠΑ, χάρις στην ιδιότητα του δολαρίου σαν διεθνές νόμισμα, την περίοδο 1930-1972, κέρδισα από τις άλλες χώρες, σε ονομαστικούς όρους, 175 φορές το εθνικό εισόδημα της Ελλάδος. Αυτή την τεράστια δύναμη, η Ευρωζώνη την παρέδωσε στις ΑΓΟΡΕΣ.

ΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑΝ ΑΥΤΩΝ, ΤΩ ΘΗΡΙΩ ΔΙΔΟΑΣΙΝ.



ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ:



Από την αρχή να τονίσουμε ότι την τυχόν επιστροφή στην δραχμή την αντιμετωπίζουμε σαν αποτέλεσμα εξαναγκασμού και όχι σαν επιλογή. Γι ‘αυτό οι δραχμό- τρομοκρατημένοι αντί της αυτοχειρίας , φρόνιμο είναι να αναζητήσου τρόπους αναίμακτης προσαρμογής τους στην οδυνηρή πραγματικότητα, όπως την παρουσιάζουν οι οικονομικοί τρομοκράτες.

Αξιόλογη και σημαντική δυσκολία επιστροφής στη δραχμή, είναι να πεισθούν οι πολίτες να ανταλλάξουν ένα ισχυρό νόμισμα(ευρώ) με ένα, θεωρητικά, ασθενές νόμισμα που είναι η δραχμή. Όσο μικρότερη θα είναι αποδοχή της δρχ., τόσο μεγαλύτερες θα είναι οι δυσμενείς επιπτώσεις, πάνω στην οικονομία και το βιοτικό μας επίπεδο. Η μειωμένη ζήτηση του εθνικού νομίσματος, συνεπάγεται,

1: μειωμένο συνάλλαγμα απαραίτητο για την πληρωμή των εισαγωγών μας και την εξυπηρέτηση του ακαθάριστου εξωτερικού μας χρέους, που ανέρχεται σε 430 δις ευρώ, ή 187% επί του ΑΕΠ, έναντι 152% της Γερμανίας, 191,5% της Γαλλίας, 193,7%της Αυστρίας, 297,7% της Ολλανδίας, 1003,7% της Ιρλανδίας,2283% της Πορτογαλίας κλπ. .

2:μειωμένη δια- κράτηση αποταμιεύσεων σε καταθέσεις σε δραχμές, γεγονός που ισοδυναμεί με χάρισμα σε άλλες χώρες, της υπέρ-αξίας που συνεπάγεται το εκδοτικό προνόμιο και που για την Ελλάδα εκτιμάται σε 1,5 δις ευρώ ετησίως. Ο κίνδυνος αυτός συνοδεύει όλα τα νομίσματα.

3: Ο επόμενος λόγος προς δραχμο-τρομοκράτες. Από τις αρχές του 2010, με απόλυτη ευθύνη της κυβέρνησης και της Τράπεζας Ελλάδος, διέρρευσαν από την Ελλάδα 70 δις ευρώ καταθέσεις. Η επιλεγόμενη κρίση κρατικού χρέους μετέπεσε σε κρίση τραπεζικού χρέους, που συνεπάγεται τρομακτικά ενδεχόμενα για την Ελληνική οικονομία. Τι άλλο χειρότερο μπορεί να συμβεί με ενδεχόμενη επιστροφή στην δρχ.;

4: Άνοα, ανάλγητα όντα του ζωικού βασιλείου, δεν βλέπετε ότι οι Ευρώπη με Ελληνικά χρήματα ΚΑΤΑΚΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; Η Ελλάδα αιμορραγεί και η κυβέρνηση με τις άσφαιρες, κατά πάντων, απειλές της ΞΥΝΗ την αιμορραγούσα πληγή. Κανένα οικονομικό μέτρο, καμιά ενέργεια από κράτος και Διοικήσεις Τραπεζών, να σταματήσουν την αιμορραγία.



ΧΕΙΡΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΚΩΝ. ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΑΥΤΟΔΙΑΨΕΥΣΗ,ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΜΕΤΡΩΝ, ΤΙΣ ΑΣΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΟΦΙΚΕΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ, ‘’ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ, ΑΝΤΕΧΟΥΝ’’, η αβεβαιότητα για το τι θα συμβεί την επόμενη ώρα, έχει φθάσει στο ανώτατο δυνατό σημείο. Αυτή η αβεβαιότητα είναι 10 φορές χειρότερη από το κρατικό και τραπεζικό χρέος, και υποδηλώνει ότι χωρίς αποκατάσταση ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ μεταξύ κράτους και ελλήνων πολιτών ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΡΟ , ΚΑΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΗ. Μόνο με τους Έλληνες μπορούν να λυθούν τα προβλήματα της Ελλάδος. Τα φιλήματα που ανταλλάσσουν οι Ευρωπαίοι ηγέτες, είναι για να μας θυμίζουν την σταύρωση του Αθώου.

5: Θεωρούμε σκόπιμο να επισημάνουμε ότι η ολική επιστροφή της Ελλάδος στη δρχ. θα έχει δυσμενείς συνέπειες πάνω στο ευρώ,  τις οποίες θα εκμεταλλευθούν οι άσπονδοι φίλοι του και θα τις πολλαπλασιάσουν.  Η ζημιά δηλαδή για την Ευρώπη θα είναι σημαντικά μεγαλύτερη από ότι θα …ΗΤΑΝ για την Ελλάδα. Οφείλουμε ακόμη να επισημάνουμε ότι οι Έλληνες πολίτες πιεζόμενοι από τις δικές μας ενοχές σιωπούμε. Έχουμε όμως την δύναμη και τον τρόπο, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ, αδιαφορώντας για το ευρώ, να μετατρέψουμε την κατάρα σε ευχή. ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥ ΟΙ ΣΩΥΗΡΕΣ ΜΑΣ, ΤΟ ΠΝΙΞΗΜΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΑΣ, ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΜΑΣ. Το ευρώ γεννήθηκε θνησιγενές και αν δεν αναθεωρηθούν οι όροι που διέπουν την λειτουργία του,νομοτελειακά θα καταπιεί το βιοτικό επίπεδο ΟΛΩΝ των λαών της Ευρώπης, ασφαλώς και των Γερμανών που ‘’τα μάλα’’ ανησυχούν και εκτρέπονται σε ύβρεις κατά των ευεργετών τους.



ΓΕΝΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ.



Η Ε. Ένωση με τους νομισματικούς, δημόσιο-οικονομικούς κανόνες της συνθήκης του MAASTRIXT, εγκλωβίστηκε σε μια αδιέξοδη πολιτική η οποία

1:Καθηλώνει τις αδύναμες οργανωτικά οικονομίες στην υπό-ανάπτυξη και γενικά όλες τις χώρες σε οικονομική στασιμότητα. Η ευημερία που γνώρισε τα προηγούμενα 20 χρόνια η Ευρώπη οφείλεται κατά βάσει στην κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης που τις έδωσε την δυνατότητα να μειώσει τις στρατιωτικές της δαπάνες σημαντικότατα, και να μεταφέρει τους απελευθερωμένους πόρους σε κοινωνικές κυρίως παροχές.

2:Αναγάγει τις χρηματικές αγορές σε ρυθμιστές των οικονομικών και πολιτικών εξελίξεων στην Ευρώπη. Τις κατέστησε οικονομικά παντοδύναμες ,ικανές να επιβάλλουν τις απόψεις τους και στα ισχυρότερα κράτη. Δεν είναι υπερβολή να υποστηριχθεί ότι η λειτουργία της Δημοκρατίας και το βιοτικό επίπεδο των πολιτών, καθορίζεται από τις αγορές, δια των εκβιαζόμενων κυβερνήσεων.



ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Με τα δεδομένα αυτά, η Ευρώπη οδηγείται κάθε μέρα και περισσότερο σε Δημοκρατική εκτροπή, οικονομικό μαρασμό, κρατικό αποσυντονισμό και κοινωνικές συγκρούσεις. Η πολιτική της αιμοδοσίας που ακολουθεί η Ε.Ε,  χωρίς προσπάθεια να θεραπεύσει την πληγή, νομοτελειακά οδηγείται σε αδιέξοδο.  Εμείς τολμούμε να προτείνουμε,



ΠΡΟΤΑΣΗ Α’:



1: Καθιέρωση υποχρεωτικής κυκλοφορίας του ευρώ, μεταξύ των κρατικών οντοτήτων, και προαιρετικής κυκλοφορίας του στο εσωτερικό των χωρών μελών της Ευρωζώνης.

2: Καθιέρωσης της υποχρεωτικής κυκλοφορίας των εθνικών νομισμάτων στο εσωτερικό των κρατών της Ευρωζώνης.

3: Η ισοτιμία των εθνικών νομισμάτων σε ευρώ να είναι κυμαινόμενη και να καθορίζεται ελεύθερα στην αγορά. Η απειλή του ευρώ, σαν στενό υποκατάστατο των εθνικών νομισμάτων στην εσωτερική αγορά, θα περιορίζει την ασκούμενη εθνική νομισματική πολιτική στα πλαίσια, που απαιτούνται από τις πραγματικές ανάγκες των οικονομιών τους. Αυτό σημαίνει ότι, επιτόκια-τιμές-κρατικά δάνεια και δημόσιο-οικονομική διαχείριση σε εθνικό νόμισμα, θα ανήκουν στην αποκλειστική ευθύνη των εθνικών κυβερνήσεων.

Η Commission, θα απαλλαγεί από τα αστυνομικά της καθήκοντα και απερίσπαστη θα μπορέσει να ασχοληθεί με την διαμόρφωση της οικονομικής πολιτικής ολόκληρης της Ε.Ε.. 4: Να καθιερωθεί ότι τιμές-επιτόκια, εκφραζόμενα σε ευρώ, να κυμαίνονται μέσα σε προκαθορισμένα όρια. Υπέρβαση των ορίων, να σηματοδοτεί διορθωτικές μεταβολές στην εθνική νομισματική και δημοσιοοικονομική πολιτική. .

4: Καθιέρωση του ευρωομολόγου. Η προσφυγή των κρατών σε δανεισμό σε ευρωομόλογα, να είναι ελεύθερη μέσα σε προκαθορισμένα όρια. Να απαιτείται πάντοτε η προσυπογραφή του δανείου από την Ε.Ε..

5: Η ΕΚΤ, στα πλαίσια άσκησης της νομισματικής της πολιτικής, να δύναται να αγοράζει στην πρωτογενή αγορά, κρατικά ευρωομόλογα. Οι εθνικές Κεντρικές Τράπεζες να πιστώνονται ετησίως, με ποσά που να είναι ανάλογα του όγκου επέκτασης της νομισματικής κυκλοφορίας στην Ευρωζώνη και του ύψους και του ρυθμού αύξησης του ΑΕΠ στα κράτη μέλη. Οι εθνικές κεντρικές τράπεζες, να δύνανται να χορηγούν πιστώσεις σε κράτος και εμπορικές τράπεζες.

6:Οι νομισματικές Αρχές να περιορίσουν το εύρος της δυνατότητας των εμπορικών τραπεζών, να εκδίδουν τραπεζικό χρήμα.Με την καθιέρωση χαμηλότερης αναλογίας τραπεζικών δανείων— καταθέσεων, αυξάνει ο ρόλος των νομισματικών Αρχών στον έλεγχο της ρευστότητας στην Ευρωζώνη και περιορίζεται η εξάρτηση των κρατών, από τις αγορές.



ΠΡΟΤΑΣΗ Β’: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.



Η Ελλάδα, έγινε μέλος της Ευρωζώνης, απροετοίμαστη, χωρίς τραπεζική υποδομή, γνώσει και εμπειρία στη λειτουργία της διεθνούς αγοράς χρήματος και με σημαντικά διευρυμένο δημόσιο τομέα. Χάρη στις πολιτικές της ηγεσίες και συνεπαρμένη από το ΑΚΑΤΑΜΑΧΗΤΟ του ευρώ, παρέμεινε και είναι ακόμη ανέτοιμη και σε οικονομικό αδιέξοδο. Οι ένοχοι, που μέσα σε 7 χρόνια μετέτρεψα την ευλογία σε κατάρα, σε ρόλο ΣΩΤΗΡΑ , καταστρέφουν ότι έχει απομείνει. Αυτοί που με τις πολιτικές τους, οδήγησαν στην αναγκαιότητα της δραχμής, εξαπολύουν μύδρους, άρες και κατάρες, για όσους τολμούν να προβληματιστούν, να μελετήσουν τα κατά και τα υπέρ, να διαπιστώσουν, να συμπεράνουν, να εισηγηθούν λύσεις.



Τα άκρως οδυνηρά έρχονται. Τυχόν πτώχευση και παραμονή στο ευρώ, οδηγεί νομοτελειακά στην διάλυση του Ελληνικού κράτους, το οποίο είναι ήδη μισό διαλυμένο. Μόνο με την δρχ. θα μπορέσουμε να χρηματοδοτήσουμε την λειτουργία του κράτους, που είναι το ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΑΓΑΘΟ. Το Ισραήλ, όπως και η Ελλάδα 2000 χρόνια αγωνιζόντουσαν για να φτιάξου κράτος. Ούτε εκείνοι, ούτε οι Έλληνες πολίτες θα αφήσουν να χαθεί το κράτος τους. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΟΠΩΣ,



1: Προαπαιτούμενο της όποιας λύσης του Ελληνικού προβλήματος,  είναι η αποκατάσταση ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Κράτους-πολιτών. Η παρούσα κυβέρνηση απολαύει της ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ αποδοχής των πολιτών, και αδυνατεί να προσφέρει θετικές υπηρεσίες στη χώρα. Τα περί κυβέρνησης συνεργασίας, δηλαδή αλλαγής προσώπων, ερήμην των πολιτών, μόνο πολλαπλασιασμό των προβλημάτων μπορεί να επιφέρει. Απαιτούνται σαφείς πολιτικές και δεσμεύσεις και επιλογή από τους πολίτες, δηλαδή εκλογές. Όσοι καταφέρονται κατά των εκλογών και τρομοκρατούν τους πολίτες για τα μύρια κακά που συνεπάγονται οι εκλογές, κακοποιούν βάναυσα την Δημοκρατία και ακούσια εγκωμιάζουν καθεστώτα που απεχθάνονται τις εκλογές.



2:ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΔΙΠΛΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ.

2:1 Υποχρεωτική κυκλοφορία του ευρώ μεταξύ Ελλάδος και λοιπών κρατών της ΕΕ, και μεταξύ ΙΔΙΩΤΩΝ στο εσωτερικό της χώρας

2:2 Υποχρεωτική κυκλοφορίας της δραχμής στις συναλλαγές ιδιωτών- Δημοσίου και προαιρετική κυκλοφορία μεταξύ ιδιωτών, στο εσωτερικό της χώρας.



3: ΔΙΠΛΗ ΙΣΟΤΙΜΙΑ.

3:1 Για την διευκόλυνση των συναλλαγών και για ψυχολογικούς λόγους,  η ισοτιμία ευρώ- δραχμής να καθορισθεί ΕΝΑ προς ΕΝΑ.

3:2 Για συναλλαγές μέχρι 5000 δρχ. η ισοτιμία να είναι σταθερή (fix) και για ποσά μεγαλύτερα η ισοτιμία να καθορίζεται ελεύθερα (flexible) στην αγορά συναλλάγματος. Η διαφορά τιμής αγοράς— πώλησης δρχ. να καθορισθεί σχετικά υψηλή, για να αποτελέσει αντικίνητρο κίνησης κερδοσκοπικών κεφαλαίων μεταξύ Ελλάδος και άλλων χωρών.



4:ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΤΕΡΑ.

4:1 Χορήγηση δανείων και πώλησης δρχ. από την Τράπεζα Ελλάδος προς τις Εμπορικές Τράπεζες, χωρίς αιτιολόγηση.

4:2Οι ιδιώτες να δύνανται να εξοφλούν υποχρεώσεις τους προς κράτος και κρατικούς οργανισμούς, ασφαλιστικά ταμεία κλπ, με δρχ. σε αναλογία Χ1% του συνολικού τους χρέους ( το υπόλοιπο εξοφλείται σε ευρώ).

4:2:1: Με τα έσοδα σε δρχ., το κράτος πληρώνει μισθούς Δ. Υπαλλήλων, συντάξεις, εισφορές και επιδοτήσεις στα ασφαλιστικά ταμεία και να εξοφλεί τους προμηθευτές του Δημοσίου.

4:2:2: Με τα έσοδα σε ευρώ, το κράτος να πληρώνει τόκο-χρεολύσια και να εξυπηρετεί τις διεθνείς του υποχρεώσεις.

4:3 Οι δικαιούχοι λογαριασμών σε δρχ., Δ. Υπάλληλοι, συνταξιούχοι και προμηθευτές, να δύνανται, με ταμειακές κάρτες και χωρίς καταβολή προμήθειας, να χρηματοδοτούν συναλλαγές τους σε ευρώ σε αναλογία Χ2% του συνολικού ύψους του ακαθάριστου ποσού του λογαριασμού τους σε δρχ.. Οι λογαριασμοί σε δρχ. να μην είναι μετατρέψιμοι σε άλλο νόμισμα.

4:4 Οι συναλλαγές μεταξύ ιδιωτών και επιχειρήσεων σε δρχ. να επιβαρύνονται με μειωμένο Χ3% ΦΠΑ. Για να αποφευχθεί καταστρατήγηση του μέτρου, οι συναλλαγές να γίνονται με ταμειακές κάρτες σε δρχ. και η επαναγορά να γίνεται με έκπτωση Χ3%, του ποσού της ακυρωμένης κάρτας.  Πρόκειται, ουσιαστικά, για σύστημα επιστροφής φόρων.

5:Επιχειρήσεις με λογαριασμούς σε δρχ., να δύνανται να αγοράζουν ευρώ από τις εμπορικές τράπεζες, για εξόφληση νόμιμων διεθνών υποχρεώσεων τους (αιτιώδης συναλλαγή).

6: Η Τράπεζα Ελλάδος να δύναται να δανειοδοτεί το Δημόσιο στα πλαίσια άσκησης της νομισματικής της πολιτικής, και σε ποσοστό Χ4% της μεταβολής της νομισματικής κυκλοφορίας της δρχ.. Με το ίδιο ποσοστό, Χ4% επί των καταθέσεων σε δρχ., οι Εμπορικές Τράπεζες να δύνανται να αγοράζουν κρατικούς τίτλους σε δρχ..

7:Οι λογαριασμοί του Ελληνικού Δημοσίου σε δραχμές, να μην υπόκεινται στους δημοσιοοικονομικούς και νομισματικούς περιορισμούς της συνθήκης του MAASTRIXT, αφού δεν επηρεάζουν την κυκλοφορία του ευρώ.

8: Η Ελλάδα να διεκδικήσει την υπεραξία πουσυνεπάγεται η εκχώρηση εκδοτικού της δικαιώματος στην ΕΚΤ και που προσδιορίζεται από την επέκταση της κυκλοφορίας του ευρώ, το ύψος και το ρυθμό μεταβολής του ΑΕΠ. Η Ελληνική οικονομία ,με απόλυτη την ευθύνη της Τράπεζας Ελλάδος, από το 2006, ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΥΠΟ- ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΊΤΑΙ. Σήμερα η υπό-χρηματοδότηση, ανέρχεται σε 60 δις ευρώ.

9:ΝΑΙ υπάρχουν δυνατότητες επιλογής, Υπάρχει ο άλλος δρόμος. Προϋπόθεση για να μπορέσουμε να τον περπατήσουμε είναι να ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο ΡΑΓΙΑΣ. Να ορθώσει το ανάστημα του και χωρίς δογματισμούς και προκαταλήψεις να διεκδικήσει τα δικαιώματα του. Πάνω από όλα, μακριά από ρουσφετολογικούς υπολογισμούς, να εκλέγει μέσα από τα σπλάχνα του, δικά του παιδιά, ψημένα στον ήλιο και την αλμύρα της θάλασσας, περπατητές των βουνών και των κάμπων της Ελλάδας, κοινωνούς του δικού του πόνου και της δική του χαράς. Άτομα που να θεωρούν τιμή τους όταν τους αγκαλιάζουν και τους ασπάζονται Έλληνες.



ΞΕΣΤΡΑΤΗΣΑΜΕ,ΑΠΟ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΓΙΝΑΜΕ ΜΑΘΗΤΟΥΔΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ, ΝΤΡΟΠΙΑΖΟΝΤΑΣ ΒΑΝΑΥΣΑ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ,ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ. ΟΙ ΛΑΟΙ ΜΑΣ ΑΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΣΑΝ ΑΧΡΕΙΑΣΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕΝ, ΠΡΩΤΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ, ΕΘΝΙΚΗΣ, ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΜΑΣ

ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: