ΚΛΗΘΗΚΑ ΚΑΙ
ΕΓΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΗΛΘΑ.
ΓΙΟΡΤΑΖΑΤΑΙ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΑΣ, Την ημέρα που ως άνθρωπος φανερώθηκες στους ανθρώπους, για να σώσεις
τους ανθρώπους από τις συνέπειες των αμαρτημάτων μας.
Μας περίμενες να τιμήσουμε την εορτή σου και τον Εορτάζονταν, και σε
αφήσαμε ΜΟΝΟ. Και η ενέργεια μας αυτή
ήταν προϊόν φόβου, πανικού και ΣΥΝΕΣΗΣ και όχι ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ.
Σύνεση, γιατί αν η εκκλησία Σου ηρνείτο να υπακούσει στις εντολές της
πολιτείας, τότε η πανδημία και η εξάπλωση της, θα αποδίδετο στις συνάξεις των
πιστών Σου στις εκκλησίες και θα καθυβρίζετο από τους καραδοκούντες ο
Ιδρυτής της Χριστιανικής θρησκείας.
ΌΜΩΣ ΚΥΡΙΕ ΚΑΙ ΘΕΕ ΜΟΥ, Η ΣΥΝΕΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ’ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ. Η ΠΙΣΤΗ
ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ’ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΣΗ.
Και ασφαλώς δεν είναι σύνεση η απεμπόληση της Θείας προστασίας από όλους
τους κρατικούς οργανισμούς αυτού του κόσμου. Και εμείς, ο λαός Σου, σιωπήσαμε,
και με την σιωπή μας γίναμε συνένοχοι τους. Εξισώσαμε την εκκλησία σου με ένα
ρεβεγιόν εννέα ατόμων. Τοποθετήσαμε την δύναμη της επιστήμης πάνω από την
παντοδυναμία του Θεού, και την θεωρήσαμε ικανή να νικήσει τον άγνωστο της οχτρό.
(κατά Ματθαίο, κεφ. Δ’ παρ.8 και9) Πάλιν παραλαμβάνει αυτόν….. εις όρος
υψηλόν λίαν, και δείκνυσιν αυτώ τας βασιλείας του κόσμου και την δόξαν αυτών. Και
λέγει αυτώ. Ταύτα πάντα σοι δώσω, εάν πεσών πρσκυνήσης μοι. ΕΜΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΑΜΕ.
Έρχου Κύριε, και γίνου ίλεως των αμαρτιών μας, και με την αστραπή της
Θεότητας Σου πάταξε τον σατανά και τα έργα αυτού και το κράτος αυτού και σώσε
τον λαόν Σου από την κατάρα της πανδημίας και από την κόλαση ης απιστίας.
Έρχου Κύριε, και με την λάμψη της Θεότητας Σου, καθάρισε τις καρδίες και
την διάνοια μας από πάσα σατανική επιρροή, και προστάτευσε τους πιστούς Σου και
το πλήρωμα της εκκλησίας Σου και την κληρονομιά Σου, από πάσα σατανική
επιβουλή.
Ναι Κύριε έρχου εν τάχει, και
γίνου Ίλεως των αμαρτιών μου, και μη αποστρέφεις το πρόσωπο σου από
εμού, ότι παιδιόθεν την πάσα ελπίδα μου εις Εσένα εναπόθεσα.
Ω ΠΝΕΥΜΑ ΑΝΑΡΧΟ ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΥΤΗΤΟ, Ω ΣΑΡΞ ΑΜΑΡΑΝΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΗ, ΕΙΣ ΕΣΕΝΑ
Η ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΔΟΞΑ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ.
ΣΚΕΨΕΙΣ
ΝΑΙ, ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΟΧΙ:
1: Θεός Τρισυπόστατος, και η υπόσταση αδιάψευστη μαρτυρία είναι ότι ο Θεός
είναι ζώσα Ύπαρξη, Θεός ζώντων όντων.
2: Ένας ο Θεός και η ουσία Αυτού ΜΙΑ, ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ, και ΜΟΝΑΔΙΚΗ εις τον
σύμπαντα κόσμο. Άρα η Θεία ουσία δεν
μερίζεται και δεν υπάρχει δυνατότητα ύπαρξης και δεύτερου Θεού
3: Ο θεός έχει ζωή ενσωματωμένη στην ουσία Αυτού. Πνεύμα ο Θεός και η
ουσία Αυτού άφθαρτη είναι, και άρα ο ΘΕΟΣ έχει ΖΩΗ ΑΦΘΑΡΤΗ, ΑΝΑΡΧΗ ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΥΤΗΤΗ.
4: Και η ύπαρξη της ζωής, φανερώνεται διά της υπόστασης της Ουσίας, και
εκδηλώνεται διά της Ενέργειας, διά της οποίας παράγεται πνευματικό έργο.
5: Άρα η ζωή, όπως και η ενέργεια, είναι ενσωματωμένη στην ουσία και
εκπορεύεται από το σύνολο της ουσίας, όπως εκπορεύεται και το Άγιο πνεύμα.
6: ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΤΟ ΕΛΑΣΣΟΝ. Εις τον άνθρωπο και εν γένει στα υλιστικά σώματα,
η παραγωγή έργου φθείρει και ελαττώνει το σώμα και για την συντήρηση του
απαιτείται η συνεχής απορρόφηση από το σώμα τροφής ή άλλως υλιστικής ενέργειας.
Η κυκλική αυτή διαδικασία οδηγεί κατά αναγκαιότητα το υλιστικό σώμα εις φθορά ή
άλλως εις αποσύνθεση. Δηλαδή το σώμα και η ενσωματωμένη σε αυτό ζωή , χωρίζεται
στα εξόν συνέστη.
7: ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΤΟ ΜΕΙΖΩΝ: Τα πνεύματα ενεργούν πνευματικά και παράγουν
πνευματικό έργο. Όπως η παράγουσα ουσία είναι άφθαρτη, άφθαρτη και άναρχη και
ατελεύτητη είναι και η πνευματική ενέργεια δια της οποίας ενεργούνται και
καθοδηγούνται οι υλιστικές δυνάμεις και παράγεται πνευματικό έργο.
ΚΑΙ ΟΜΩΣ
ΤΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΛΙΚΟ, ΚΑΙ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
8: Ο Θεός κατά την Ελληνική φιλοσοφία είναι το Υπέρτατο ΟΝ, είναι όμως και
ο Υπέρτατος ΝΟΥΣ, που αποτελεί ουσία των πνευματικών όντων και δοτή απειροστή
ουσία στον άνθρωπο. Και είναι Η ΘΕΙΑ ΔΟΞΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΖΩΗ, ενσωματωμένη στην
ΘΕΙΑ ΟΥΣΙΑ και άρα άναρχη και ατελεύτητη.
Και διά της πνευματικής ακτινοβολίας
της Θείας ουσίας, ο ΘΕΟΣ ενεργοποίησε και καθοδήγησε τις ενεργειακές υλιστικές δυνάμεις (ακτινοβολίες) διά των
οποίων δημιούργησε το γίγνεσθαι.
ΑΡΑ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΣΩΝ ΤΩΝ
ΟΥΡΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΑΤΟ ΣΥΜΠΑΝ, ΤΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ, έργο των χειρών του είναι ΚΑΙ
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
9: ΚΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ; ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ
ΠΑΥΛΟ ( προς Εβραίους επιστολή, κεφ Α’ παρ, 3) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΑΥΓΑΣΜΑ ΤΗΣ ΔΟΞΗΣ, ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΑΥΤΟΥ. Τέλειος
Θεός και άνθρωπος.
10: Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης, στις πρώτες πέντε παραγράφους του Α’
κεφαλαίου του Ευαγγελίου του, δίνει κατά Θεόφραστο τρόπο μυστικά της δημιουργίας. Χρησιμοποιεί τον όρο ΛΟΓΟΣ για να εκφράσει με αυτόν, την ενεργό βούληση
του Θεού ή άλλως τον ΛΟΓΟ δημιουργίας τον εκπορευόμενο από τον ΘΕΟ και να
υποδηλώσει με τον ίδιο ΟΡΟ το δεύτερο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος.
Ο ΛΟΓΟΣ δημιουργίας εκπορεύεται από την Θεία ουσία και απευθύνεται στην
Θεία ουσία, δηλαδή ταυτόχρονα επιστρέφει στην Θεία ουσία και άρα ποτέ δεν
αποχωρίζεται από την Θεία ουσία και είναι ο ΛΟΓΟΣ του ΘΕΟΥ, Θεία ουσία.
11: Κατά τα ανθρώπινα, καλλιεργήθηκε εν αρχή, διά της ουσίας, του Θεού- Πατρός, η ΠΡΟΘΕΣΗ, ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ, Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ της
δημιουργίας.
11.1: (εν αρχή ην ο ΛΟΓΟΣ) Ο Θεός
–Πατήρ εκφράζει την ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ, την ενεργό βούληση του, τον ενεργό ΛΟΓΟ
δημιουργίας του κόσμου του γίγνεσθαι. Ο ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ είναι ο ΘΕΟΣ- Πατέρας, η ΕΚΦΡΑΣΗ,
αυτή καθαυτή, αποτελεί ενέργεια, διά της οποία υποδηλώνεται ο χαρακτήρας της
Θείας Υπόστασης, και κατονομάζεται το Β’
πρόσωπο της Αγίας τριάδας Ο ΛΟΓΟΣ και καταδεικνύεται το ομοούσιο και αχώριστο,
αφού ταυτόχρονα ο ΛΟΓΟΣ εκφράζεται από το Θεό και απευθύνεται στην Θεία ουσία,
δηλαδή επιστρέφει άμεσα στον ΘΕΟ.
12: Ο Θεός ενεργεί πνευματικά δια της ακτινοβολίας της ΔΟΞΑΣ ΘΕΟΥ, και
ειδικότερα διά της ακτινοβολίας του Υπέρτατου ΝΟΥ που είναι και Υπέρτατο
ΟΝ. Η ακτινοβολία ακώλυτα, εντελώς
ελεύθερα και με απειροστή ταχύτητα διεισδύει εις το άπειρο σύμπαν, ενεργοποιεί
τις υλιστικές δυνάμεις και τις καθοδηγεί για την παραγωγή έργου. Ταυτόχρονα και
επίσης σε απειροστό χρόνο, πάσα ενέργεια της ακτινοβολίας, με ζώσα εικόνα επιστρέφει στην Θεία ουσία,
διά της οποίας τα πάντα αποφασίζονται. Άρα δεν υπάρχει μερισμός της Θείας
ουσίας αφού η ακτινοβολία εκπέμπεται και ταυτόχρονα επιστρέφει στην Θεία ουσία.
Άρα ο Θεό είναι απανταχού παρών και θεός παντός ουρανού.
13: Και η ακτινοβολία ( ο θείος Λόγος) του Υπέρτατου ΝΟΥ είναι ζώσα
Ύπαρξη. Κατά τον Ευαγγελιστή Ιωάννη ( κεφ. Α’, παρ 4). ΚΑΙ ΕΝ ΑΥΤΩ ΖΩΗ ΗΝ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΗΝ ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
14: Και ο Θείος Λόγος, ΤΕΛΕΙΟΣ ΘΕΟΣ, …κατελθόντα εκ των ουρανών και
σαρκωθέντα εκ πνεύματος αγίου και Μαρίας της παρθένου και ενανθρωπίσαντα,
ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΣΑΡΚΑ ΑΜΑΡΑΝΤΟ ΚΑΙ
ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟ.
15 : Τα θεία μυστήρια είναι άπειρα και άπειρα απέχουν από την ανθρώπινη
νόηση. Γιαυτό, ναι μεν προσπαθώ να μάθω
τον θεό και θεό μου, στην πραγματικότητα όμως προσπαθώ να αποδείξω αυτά που
πιστεύω,
ΝΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ
ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου