Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

ΛΟΓΟΣ ΕΝΤΑΦΙΑΣΜΟΥ, ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ. Μέρος πρώτο.

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ axentrika17


     ΛΟΓΟΣ ΕΝΤΑΦΙΑΣΜΟΥ, ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ.

                                                Μέρος πρώτο

     ------Θυσία των Όντων, στον βωμό των μη Όντων.-------

Προλεγόμενα: 

‘’Και ξαφνικά, μα εντελώς ξαφνικά, ΟΛΟΙ άρχισαν να λένε ΜΟΝΟ καλά λόγια για  μένα. Τότε κατάλαβα ότι απέθανα, και ιδού Α Γ Ι Ε ΜΟΥ, βρίσκουμε κοντά σου για να με κρίνεις.’’

‘’Και ξαφνικά, μα εντελώς ξαφνικά, άπαντες οι εξουσιαστές της γης, άρχισαν να εγκωμιάζουν την οικονομική πολιτική της Ελλάδος, και τότε κατάλαβα ότι την Ελλάδα την θεωρούν νεκρή ( στόχος εξουδετερώθη), και ιδού γράφω λόγο ΕΝΤΑΦΙΑΣΜΟΥ και μαζί λόγο ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ.’’

ΕΜΟΥ, ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ: 

Αποδείχτηκα ανίκανος να σηκώσω τα βάρη της πατρογονικής μου κληρονομιάς. Εξέπεσα πνευματικά, ανέχτηκα και προσχώρησα σε ιδεολογήματα εχθρικά με την ανθρώπινη μου φύση, γενόμενος έτσι, από κληρονόμος, σφετεριστής του Ελληνικού πνεύματος και της Ελληνίδας γης.

Απαρνήθηκα, την πνευματική μου φύση, απέβαλα το ΑΕΝΑΟ της ύπαρξης μου και κατέστη σκλάβος των παθών μου, του μη Όντος, του μη είναι, του δεν υπάρχει. Περιορίσαμε τα ενδιαφέροντα μας, στο κάτω ήμισυ του σώματος μας, και από συμπληρωματικοί, γίναμε ανταγωνιστικοί του αντίθετου φύλλου.

Έναντι τριάκοντα ευρώ/δολαρίων, ξεπούλησα την ψυχή και το πνεύμα μου σε αυτούς, που από καταβολής κόσμου, επιβουλεύονται την ίδια την ύπαρξη μου. Αλλοτριωμένος πνευματικά, αποξενωμένος από Ορθόδοξη πίστη, πατρίδα, ιστορία, γλώσσα, παραδόσεις, φιλότιμο, σεβασμό, ξεστράτισα από τον προορισμό μου, έβγαλα φτερά , πέταξα, και με πήραν οι αγέρηδες και με έριξαν σε εργοτάξια ανακύκλωσης του άνθρακα.

Παραδόθηκα στο Δαρβινισμό, την ιστοριολογία και κτηνοποιήθηκα. Έγινα οκνηρός, ράθυμος, σκλάβος του καναπέ και του ηλεκτρονίου. Απενεργοποίησα τις λειτουργίες του ΝΟΥ ΜΟΥ, μίσησα το βιβλίο και την μελέτη, φυλάκισα τον εαυτόν μου μέσα σε ένα οικοδομικό και τηλεοπτικό κουτί. Κατέστησα το ηλεκτρόνιο το ΜΟΝΑΔΙΚΟ μέσο  επικοινωνίας μου με το φυσικό περιβάλλον, το γίγνεσθαι, την Κτίση.

ΑΠΟΞΕΝΩΘΗΚΑ από την πατρώα γη,  έγινα ξύλο άρριζο και άβλαστο, και ο γεωργός εξέβαλε με του αγρού και εις πυράν κατέκαψε με.

ΑΠΟΞΕΝΩΘΗΚΑ από την Ελληνική μου παιδεία, και έγινα απόκληρος του Ελληνικού πνεύματος.

ΑΠΟΞΕΝΩΘΗΚΑ από άφθαρτους θησαυρούς, κληροδοσία πατέρων προς ΑΝΑΞΙΑ τέκνα, εξαγοραζόμενος έναντι τριάκοντα ευρώ/δολαρίων. Βλέπουν οι πεινασμένοι, πνευματικά, λαοί, την αποκοτιά μου και σπεύδουν και ιδιοποιούνται την κληρονομιά των πατέρων μου. Εγώ, τι εγώ; ΕΓΩ υπνώνω ύπνο βαρύ, τον ύπνο του καναπέ και του ηλεκτρονίου. Και οι πνευματικοί μου ταγοί, η εκκλησία; Κλείνουν τα όμματα στα τεκταινόμενα, αρκούμενοι στην σίτιση της σάρκας μου, παραμελώντας την σίτιση του πνεύματος μου, και κυρίως την επαναστατική διεκδίκηση δικαιωμάτων μου,  ΔΩΡΕΑ ΘΕΟΥ προς τον άνθρωπο. ΝΑΙ οι άνθρωποι πλάστηκαν με δικαιώματα, με ελευθερία βούλησης και όχι για να είναι σκλάβοι ή επαίτες και να ζουν από ελεημοσύνες. 

ΞΕΣΤΡΑΤΗΣΑ του προορισμού μου, προσχώρησα σε ιδεολογήματα ξένα προς την φύση μου, και έγινα περίγελος των ανθρώπων και εύκολο θύμα των εχθρών μου. ΝΑΙ, οι άνθρωποι με ήθελαν μπροστάρη και εγώ έγινα ουραγός, Οι άνθρωπου με ήθελαν αγωνιστή της ελευθερίας, και εγώ σκλάβος και ραγιάς. Με ήθελαν παράδειγμα προς μίμηση και εγώ έγινα διεθνές ‘’ρεντίκουλο’’ και παράδειγμα προς αποφυγή.

ΝΤΡΟΠΙΑΣΑ τους πατέρες μου, ακύρωσα τους αγώνες τους για ελευθερία, έθεσα υπό αμφισβήτηση τα πιστεύω τους, τις κοσμοθεωρίες τους, την φιλοσοφία τους, τον πολιτισμό τους. Έμεινα ανυποψίαστος στα μεγάλα, στα αίτια της ύπαρξης μου. Δεν κατόρθωσα να αντιληφθώ ότι ο Ελληνισμός είναι ο πρόδρομος του Χριστιανισμού, και ότι ήρθε για να διδάξει ανθρωπισμό, και να προετοιμάσει τους ανθρώπους να δεχτούν τον ΘΕΙΟ ΛΟΓΟ. Οι άνθρωποι Εκείνον τον σταύρωσαν, επόμενο και απόλυτα προβλέψιμο ήταν, ότι οι άνθρωποι, οι ευεργετημένοι επιφυλάσσουν τα ίδια και στον πρόδρομο του Χριστιανισμού. Αφήσαμε τις πύλες αφύλαχτες, και ο οχτρός, μέσα από τα τοίχη, κατατρώει τα σωθικά της ύπαρξης μου.   

ΡΥΠΑΝΑ ΡΥΠΟ ΜΕΓΑΛΟ το πνεύμα και την ψυχή μου και δεν είμαι ΑΞΙΟΣ να ονομάζομαι ΈΛΛΗΝ.

  ΜΕΓΑΛΟΣ Ο ΡΥΠΟΣ και μεγάλο μέλλει να είναι το τίμημα της κάθαρσης μου. Χωρίς την κάθαρση ο αφανισμός μου, ότι και να κάνω, όπου και αν επιχειρήσω να κρυφτώ. Με βάφτισαν Έλληνα, και έστω και επίορκος,  θεωρούμαι φορέας μιας ιδεολογίας που όσο υπάρχει, παρεμποδίζει τον αφανισμό της ανθρωπότητας από αυτούς, που από καταβολής κόσμου την επιδιώκουν, για αυτό …ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΤΩ.

ΝΑΙ ΘΕΛΩ, ΕΣΤΩ ΔΙΑ ΠΥΡΟΣ, ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ,  ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΚΑΤΑΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΟΥ, ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.  ΝΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΝΙΓΟΥΝ ΟΙ ΠΟΤΑΜΟΙ ΑΙΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΥΣΑΝ ΟΙ  ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΩ ΕΓΩ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΗΜΕΡΑ.

Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ.

Είχε δίκαιο ο Κύπριος ποιητής όταν έγγραφε. ‘’ Η ρωμιοσύνη εν φυλή σανότζιερη του κόσμου, κανένας δεν εβρέθηκε για να την εξαλείψει. Η ρωμιοσύνη εν να χαθεί, όντας ο κόσμος λείψει.’’

1: Πιστεύω ότι ζούμε ημέρες αποκαλύψεως. Κανείς δεν γνωρίζει με βεβαιότητα τι θα συμβεί στην Ανατολική Μεσόγειο, με άμεση εμπλοκή Τουρκίας, Ισραήλ, και έμμεση εμπλοκή Ελλάδας και Κύπρου. Και οι δύο πλευρές, ΝΑΤΟ και Ρωσία, έχουν επιδοθεί σε πόλεμο φθοράς του αντιπάλου, και εμφανίζονται αποφασισμένες να προχωρήσουν μέχρι το τέλος.

Οι Δυτικοί είναι υποχρεωμένοι να βιαστούν και να σταματήσουν σήμερα την ραγδαία οικονομική και στρατιωτική ανέλιξη Κίνας και Ρωσίας. Σε τρία έως τέσσερα χρόνια, τούτο θα είναι αντικειμενικά αδύνατο και ο επιλεγόμενος Δυτικός πολιτισμός θα αντικατασταθεί από τον Ασιατικό πολιτισμό.

Οι ρώσοι οσφραίνονται εισβολή των  Δυτικών, με την αμέριστη βοήθεια του ΙΣΛΑΜ, στον Καύκασο, χώρο ζωτικών συμφερόντων για αυτούς. Φαίνονται  αποφασισμένοι να αποτρέψου την εισβολή αυτή ‘’πάση θυσία’’.

Στο χώρο της Ανατολικής Μεσογείου, διακυβεύονται ζωτικά συμφέροντα διαφορετικών κόσμων. Ο συμβιβασμός μεταξύ τους φαντάζει αδύνατος γιατί οι κυρίαρχες  ΝΑΤΟΪΚΕΣ δυνάμεις δεν είναι διατιθέμενες, εκούσια, να παραιτηθούν της στρατιωτικής, οικονομικής και πολιτικής επικυριαρχίας τους πάνω στον πλανήτη ΓΗΣ. Αντιθέτως, επείγονται να σταματήσουν σήμερα, την απειλή που πηγάζει από Κίνα και Ρωσία. Τέταρτος παγκόσμιος πόλεμος, είναι αντικειμενικά και λογικά ανέφικτος. Είναι όμως απόλυτα εφικτός ο Α’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ, και οι ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, με σκοπό την φθορά του αντιπάλου.

Ον κόσμος μας βρίσκεται αντιμέτωπος με μια αδυσώπητη σύγκρουση που θα διεξαχθεί μέσα στα   σπίτια μας, και θα μετρήσει εκατομμύρια θύματα, πεινασμένους και ξεσπιτωμένους

2: Βαρέθηκα, β α ρ έ θ η κ α. να βλέπω ανθρώπους πεινασμένους και παιδιά περίλυπα. Βαρέθηκα να ανέχομαι να με εξαπατούν άτομα με αρνητικές νοητικές ικανότητες και ανύπαρκτες ηθικές αναστολές, και να τους ανέχομαι στο όνομα κάποιας Δημοκρατίας, ΑΝΥΠΑΡΚΤΗΣ..Βαρέθηκα να με σώζουν αυτοί που με κατέστρεψαν, και να με προστατεύουν αυτοί που με κατάκλεψαν.

ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ  να κοιμάμαι, και σιχάθηκα τον καναπέ και κυρίως τα ηλεκτρονικά μέσα εξαπάτησης μου. Κουράστηκα, οι ηλίθιοι και οι εξαγορασμένοι να με θεωρούν  μεγαλύτερο βλάκα, από τον εαυτού τους. Κουράστηκα να με γελοιοποιούν οι γελοίοι, να νομοθετούν αντιρατσιστικά οι κατ’ εξοχή ρατσιστές, των οποίων τα παιδιά, τα εγγόνια, τα δισέγγονα, οι συγγενείς εξ’ αίματος και κυρίως          εξ’ αγχιστείας, τα αδέλφια και οι φίλοι των φιλενάδων και όλο το κακό συναπάντημα της δικής τους ράτσας, να είναι οικότροφοι του κρατικού κορβανά, και να ευζωούν σε βάρος μου και σε βάρος των δικών μου άνεργων συγγενών.

Κουράστηκα:  Κάθε βράδυ, μόλις κλείσουν τα μάτια μου, να βλέπω στον ύπνο μου τον παππού μου,  μαζί με χιλιάδες άλλους, άλλοι χωρίς πόδια, άλλοι χωρίς χέρια, όλοι τους καταματωμένοι, αξύριστοι, πεινασμένοι, εξαθλιωμένοι, όμως όρθιοι και περήφανοι, και γιομάτοι αξιοπρέπεια, να με κοιτάζουν περίλυποι και να απαξιούν να μου μιλήσουν.

Να βλέπω την γιαγιά μου και μαζί χιλιάδες άλλες γιαγιάδες με ξεσκισμένα γεμάτα μπαλώματα ρούχα, με ροζιασμένα χέρια, με ηλιοκαμένα πρόσωπα, και γιομάτος αγωνία να ερωτώ.  ‘’ Γ Ι Α Γ Ι Α γιατί δεν μου μιλούν ‘’  ‘’ Εγώ είμαι το εγγονάκι σας, που εσείς με γεννήσατε, εσείς με θρέψατε, εσείς σκοτωθήκατε για να ζήσω εγώ.’’

Και με τα πολλά, να ακούω την γιαγιά μου, απαξιώνοντας και αυτή να με κοιτάξει,  να λέει στις άλλες γιαγιάδες, τούτα τα λόγια, μαχαιριές στη ψυχή μου.

ΤΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΟΝΙ ΜΑΣ. ΕΜΕΙΣ ΓΕΝΝΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΘΡΕΨΑΜΕ ΈΛΛΗΝΑ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΡΑΓ ΙΑΣ, ΑΠΑΤΡΙΣ, ΑΘΕΟΣ, ΟΚΝΗΡΟΣ, ΡΑΘΥΜΟΣ, ΑΣΕΒΑΣΤΟΣ. ΌΧΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.

ΞΥΠΝΑ ΡΑΓΙΑ.

Ξύπνησα φωνάζοντας, Όχι, όχι δεν αντέχω άλλο, δεν  αντέχω να με λοιδορούν, να  μην με αναγνωρίζουν ο παππούς μου η γιαγιά μου αυτοί που με γέννησαν, αυτοί που με ανέθρεψαν. Δεν αντέχω , δεν αντέχω, δεν αντέχω.  

Σταμάτα, θα ξυπνήσεις την γειτονιά, τι έπαθες, τρελάθηκες; Ναι γυναίκα, τρελάθηκα, ναι επιτέλους τρελάθηκα. Η  λευτεριά για να βλαστώσει, για να καρπίσει, θέλει τρελούς, .όπως τον παππού μου και τους τόσους άλλους που ενσυνείδητα πολέμησαν και σφαγιάστηκαν για να ζω εγώ ελεύθερος και υπνωμένος να ανέχομαι εκείνους που τους αμφισβητούν και τους καθυβρίζουν, γιατί και νεκροί νικούν.

Ναι γυναίκα επιτέλους τρελάθηκα, ξύπνησα ο ραγιάς, είμαι ελεύθερος, είμαι ελεύθερος. Έλα να τρελαθούμε μαζί, έχεις και εσύ παππού και γιαγιά σφαγμένους. Άνοιξε τις πόρτες, να απλώσει το μήνυμα στη γειτονιά,  ΓΕΙΤΟΝΕΣ Τ Ρ Ε Λ Α Θ Η Κ Α.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΜΗΝΥΜΑ. ΠΑΝΗΓΥΡΗΣ ΠΑΝΗΓΥΡΕΩΝ:

Με μιας γιόμησαν οι δρόμοι τρελούς, άνδρες γυναίκες, νέους και γέροντες και παιδιά, και στήθηκε το γλέντι με κόκκινο κρασί, και κλέφτικο. Δεν άργησε να ακουστεί η φωνή της Σοφίας, της τραγουδίστριας της νίκης.

‘’ γεια και χαρά σας Μοραΐτες αδελφοί και εσείς γυναίκες γεια σας, ελευθεριά η Ελλάδα μας ζητάει στην λεβεντιά σας.’’  

   Και όλοι χόρευαν, χόρευαν ασταμάτητα κοιτάζοντας τον ουρανό. Μαζί τους χόρευε και το φεγγάρι που ολόγιομο σταμάτησε πάνω από την Ελλάδα, φορτωμένο με τις ψυχές των σφαγμένων, των παππούδων και των γιαγιάδων μας. Οι Έλληνες όλων των αιώνων  γλεντούν και χορεύουν τον χορό, που οι ίδιοι πριν από χρόνια και καιρούς τον ονόμασαν,  ‘’Λευτεριά ή θάνατος.’’  Χαρείτε οι άνθρωποι, ότι έρχεται η απολύτρωση σας από τα δεσμά που σας επέβαλαν οι εξουσιαστές του κόσμου. Φοβηθείτε τα ανθρωποειδή, έρχονται ξανά οι Έλληνες. Ο ραγιάς ξύπνησε και αφού μπόρεσε να κάνει το μεγαλύτερο κακό, μπορεί να κάνει και το μεγαλύτερο καλό.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ:

Σε βλέπω, σε βλέπω εσένα τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΤΗ, να μειδιάς λέγοντας. Λόγια, λόγια, όνειρα, οράματα. Σε βλέπω εσένα το ψευδό/διανοούμενο να μειδιάς περιφρονητικά λέγοντας.  Μετά την ανάμιξη των φυλών και των εθνών, που οι Έλληνες; Που οι Εβραίοι; Που οι Ιουδαίοι; Σε βλέπω εσένα τον εξαγορασμένο των κομμάτων, εσένα που …ΑΝΙΚΕΙΣ, να λες, είναι εθνικιστής, είναι φασίστας. Σε βλέπω εσένα τον άθεο να λες. Που ο θεός, είδε κανείς τον Θεό;

Για εσάς όλους γράφτηκε τούτος ο λόγος. Εσείς τον έχετε ανάγκη, εσείς είστε οι ραγιάδες, και τα επικαλούμενα σας, προφάσεις είναι και επίδειξη αγραμματοσύνης.

1: Για εσένα τον πρώτον, τούτο. Χωρίς οράματα δεν ζει άνθρωπος, μηδέ λαός ή Έθνος. Και από πού συνάγεις ότι το πραγματικό είναι και αληθινό, και το ιδεατό είναι ψεύτικο; Προφανώς δεν γνωρίζεις ότι τα πάντα από ουσία μία πλάστηκαν, και ότι τα πραγματικά υπόκεινται σε αποσύνθεση, και εις τον λεγόμενο κύκλο του άνθρακος.

2: Εσύ ψευδό/διανοούμενε προφανώς δεν γνωρίζεις ότι η ζωή εκ του Ενός είναι, του ανδρός και ότι η γυναίκα εκτρέφει και μορφοποιεί το ανθρώπινο σπέρμα, και ότι χωρίς αυτή δεν εκκολάπτεται ζωή.

3: Εσύ ο ΑΝΗΚΩΝ στα κόμματα, προφανώς δεν γνωρίζεις ότι ο Ελληνισμός είναι πνευματική και όχι φυλετική ιδιότητα. Η βιολογία δεν παράγει Έλληνες, Όλοι οι άνθρωποι που θέλουν να ζουν ελεύθεροι και που μετέχουν της Ελληνικής παιδείας, είναι Έλληνες.  

4: Νομίζεις ότι είσαι άθεος, ενώ στην πραγματικότητα είσαι πολυθεϊστής.  Είσαι εξ’ ορισμού λάθος, αφού ψάχνεις να δεις τον Θεό με τις αισθήσεις σου. Ο Θεός είναι πνεύμα και τα ανώτερα όντα είναι αόρατα από τα κατώτατα όντα. Μην κουράζεσαι λοιπόν να ψάχνεις, γιατί μόνο πνευματικά μπορείς να προσεγγίσεις την αλήθεια.

 

  ΞΥΠΝΑ, ΞΥΠΝΑ ΚΑΗΜΕΝΕ ΜΟΥ ΡΑΓΙΑ,                   

            ΞΥΠΝΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

 

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: